Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 29 aug 07, 23:47
Opprinnelig postet av Klokan

Opprinnelig postet av Holters
Mer skeptisk til kristne fanatikere enn fjortisene i BRH, ja...

... men dette kommer jo av bruken av ett negativt ladd ord, selv om VI rundt FFK vet at det er snille gutter, så er det ikke sikkert at alle utenforstående synes det er like opplagt. Når man må ha doktorgrad i tribunekultur for å klare å skille ultras/hooligans/casuals, så sier det seg selv at man skal være forsiktig med hva man assosierer seg med.

I tillegg har vi jo uttalelser her inne på ffksupporter.net fra BRH-medlemmer som kan tolkes i negativ retning, selv om de ikke har noen utøvende myndighet på Plankehaugenfeltet. (f.eks. "BRH vil neppe la disse duskedamene fortsette, og en dog vennlig direktekonfrontasjon vil være på sin plass.")

Når man er tilknyttet en slik gruppering bør man faktisk ligge lavt og passe på hvilke ord man benytter, da man i utgangspunktet allerede har startet på minussiden av legitimitetsskalaen.

 

Og nå er det igjen det jeg har snakket om før .. Holters ? må du altid helle på olje eller bensin der hvor det brenner ? Jeg er takknemlig for disse sidene her og jeg synes dere gjør en glimrende jobb. Holters du kjenner meg og du vet at jeg har absolutt ingenting mot deg MEN ... dere kjenner også meg... så nå foreslår jeg at dere setter dere ned og snakker sammen og ber han holters om å slutte å komme med provoserende innlegg som menge av oss oppfater kun som utsang som provoserer til mer diskusjon. Er det din egene mening så  ber jeg deg om å registrere deg som en vanlig bruker og ikke admin.. og i tillegg så ber jeg deg om å bli kjent med miljøet før du uttaler deg om det. Nå har du f.... meg fyrt opp hele veien men jeg kan ikke sed deg på en j-....  kamp at du står sammen med PH ---- Og fortsetter dere du med dette så skal jeg f... meg sørge for at plankehaigen.no kommer til å ha like fin forum og alt annet. Ta det som trussel ellet godt råd men nå begynner jeg å bli lei av dette her..... snakk om blussing

 

 

 

 

Leste det Holters skrev, og tar det kun som et tåpelig innlegg, men det er viktig for forumets seriøsitet at ikke moderator kommer med sleivete innlegg.

Kristne fanatikere i Holygans  ?- Det var kult å bli kalt for det igjen, lenge siden sist, men hyggelig...

Det er for meg et positivt ord. Takk for det! ...eller kan jeg skrive Halleluja? Ja, det kan jeg. og har allerede gjort det.

 

Klart at Holters kan registrere seg som en vanlig bruker, når har snakker for seg selv.

Det kan kanskje være noen linjer om dette på - Forumets rettningslinjer.

 

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340