Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 29 aug 07, 11:38
Endret: 29 aug 07, 11:39
Opprinnelig postet av stibarst
virker veldig rart at grønhagen ønsker seg tegstrøm!!!! mulig han har noen ferdigheter som kunne passet godt i spann med tarik!!!!
men jeg syns dette er rart.. han har spilt 18 kamper i år tror jeg.. la oss si han får to målsjangser i hver match. da har han ikke akkurat god uttelling... forstår ikkke hva grønhagen tenker med.. dette er ett stooort sjangsespill!!!.. en mann, som ikke får avslutningen i mål.,.

jaja,, mulig han kan legge til rette for tarik da!!!! men han scorer da ikka akkurat på halvparten av mulighetene sine!!!,

og en annen ting, hvis grønhagen har ønsket seg denne mannen,,, så er jo ikke dette noe han kom på i slutten av uka!!!! hvorfor har de ikke kjøpt ham samtidig som gashi og wherman????? da hadde vi hvertfall fått brukt ham i 4-5 matcher!!!.


Grönhagen ønsker vel Tegstrøm fordi han mener han har ferdigheter som passer godt sammen med både Tarik og resten av laget vil jeg tro. Om han henter Tegstrøm ut i fra antall mål han har scoret i år, som virker å være ditt eneste kjennskap til Tegstrøm, så ville det jo være høl i huet. Nå har selvfølgelig Grönhagen gjort grundigere resarch enn å  se på topscorerlista, så inntil vi har sett hva Tegstrøm vil tilføre FFK syns jeg vi bør gi han en sjanse og ha tillitt til de vurderinger Grönhagen har gjort!

Grunnen til at Tegstrøm ikke har kommet tidligere har vel sannsynligvis med å gjøre at Sandefjort ikke ville slippe han tidligere, ut i fra hva Morgan sier ville de ha han med mot Stabæk hvertfall. En annen mulighet er jo at FFK kan ha jobbet med andre spisser som de har ønsket enda mer enn Tegstrøm og har dermed sett ann om de får noen av de på kroken før de signerer Tegan, men det vet jeg ingenting om.

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340