Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Morgaine

A-lagspiller

Ble medlem: 15 apr 07
Innlegg: 327

Lagt til: 28 aug 07, 08:26

Sitter på langsida og er også mektig irritert over alle disse som går 10 minutter før slutt. Skjønner ikke at de tør! At kamper har blitt avgjort på overtid har skjedd før. Er vel derfor Rosenborg-supportere sitter til dommer`n har blåst.

Vet ikke om et banner hjelper noe, men det er en god ide. Som en foreslo her at spillerne går til langsida før de går til PH - feltet, hadde det hjulpet noe? Jeg vil gjerne hylle spillerne før jeg går hjem, men de kommer aldri bortom oss mer. Så da blir det bare litt slapp klapping mens de står hos PH.

Å gå over brua er da ikke et så stort problem? At du må gå litt i kø og vente litt gjør da ingenting. Men det er en mentalitet blant folk i dag at "Jeg skal ha alt jeg vil ha - nå - med en gang". Så køer sees på som en fornærmelse. På den annen side kan folk godt være litt mer beviste når de går over brua. På Kråkerøysiden er det treg kø, men når du kommer midt utpå brua løser det seg opp og det går raskere. Hadde gått enda raskere hvis folk hadde konsa på å gå raskt over brua istedet for å gå "søndagstur" over.

 

---------------------------

Det kjennes ille bra, å være fra den byen som laget kommer fra.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340