Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 27 aug 07, 17:57
Opprinnelig postet av paco
Opprinnelig postet av HotDream
Opprinnelig postet av Pinaasen

til tider noe bra pasningsspill... asisten...

stor sjangse på slutten..

men dette er alt for dårlig a ramberg!

Mente alle feila som opphever det han gjorde bra.. Var han f.eks skyld i baklengsmålet? Det ville jo i tilfelle oppheve at han la en "ferdig scoret" passning til Tarik. Du får komme med lista di, Jeg har kampen på video og skal gi meg om du har rett. I motsatt fall så er det jo bare skitt-kasting...

Folk har forskjellige meninger og jeg mener seriøst at Ramberg fortjener 2 poeng på grunn av pasningen ellers så hadde jeg gitt han 1

Vet jo hva du mener paco. Hadde Hansi satt den siste sjansen sin (som han skaffet seg helt på egenhånd) så hadde du gitt ham en 3....
Hansi spillte på en for ham totalt feil plass og jeg syns ikke han var så ille. Det er jo Raymond sin plass, og han er jo samme mann som du har skrevet at du håpet du aldri mer ville få se i FFK-drakt..... Jeg for min del mener at det ikke er lett å erstatte Raymond...


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340