Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 21 aug 07, 12:12
Opprinnelig postet av HotDream

Jeg er supporter og vil ha best mulig fotball-lag, så stoler jeg på at de som styrer økonomien gjør nettopp det: styrer økonomien.

Jeg ønsker meg også best mulig fotball-lag, men ikke så mye som jeg ønsker meg en klubb som fornuftig.

Jeg ønsker meg jo best mulig hus og bil også, men jeg kjøper jo ikke det dyreste jeg har råd til, for dermed å havne i likviditetskrise dersom det skulle oppstå noe uforutsett. Hvis kassa hadde vært bånnskrap og jeg fant noen som ville kjøpe motorsykkelen min til en veldig bra pris, så hadde jeg solgt den, selv om jeg er veldig glad i den. Bedre det enn å havne i en krise hvor jeg vil måtte selge til første og beste som møtte opp med penger i handa.

På samme måte som jeg ville ha solgt Raio dersom vi hadde fått en veldig bra pris.

Det hele bunner vel egentlig i at jeg ikke stoler på at de som styrer økonomien i FFK har kontroll, til det er flausene i nær historie alt for mange.

---------------------------

Bjørkøy som Statsminister!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340