Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 20 aug 07, 21:13
Endret: 21 aug 07, 04:04

 Asgeir, ta å les det det du selv har skrevet hvis du har vanskelig for å huske hva du egentlig mener....du er jo helt håpløs til å stå for ting du har skrevet.

Opprinnelig postet av Asgeir
Jeg har da aldri ment at FFK aldri skal selge nøkkelspillere? Hvor skriver jeg det, om jeg tør spørre?

Her? Du kaller det ihvertfall usigelig sneversynt.....

Opprinnelig postet av Asgeir
Så hvordan i himmelens navn kan man foreslå å selge Piiroja til Sunderland for noen millioner? Eller Tarik? Eller Shaaban? Er folket så usigelig sneversynte, sånn rent økonomisk, at man ikke klarer for sitt bare liv å tenke noe annet enn penger i enhver sak?

Og du synes tydligvis at det er best for klubben å ikke selge nøkkelspillere, og du mener vel at klubben bør gjøre det som er best for den?

Opprinnelig postet av Asgeir
Hva er det som er til beste for FFK, klubben FFK? Jo det er SELVFØLGELIG at Bjørkøy blir i klubben. Det er at Piiroja blir i klubben. Og Shaaban. Og Tarik. Og Wehrman og Gashi. Og flere med dem!

Opprinnelig postet av Asgeir
Helt til slutt vil jeg si at å selge nøkkelspillere for å redde et likviditetsproblem i en klubb virker på meg som usannsynlig, utrolig og vanvittig dårlig økonomisk strategi! Det er virkelig å skyte seg i foten.

Det er jo de hele saken handler om og som du nekter å forstå: Klubben holdt på å gå konk i fjor på grunn av dårlig likviditet og måtte selge halve spillerstallen til investorer? Husker du det? Vi har allerede solgt halve spillerstallen for å dekke opp et likviditetsproblem? Skjønner du det nå? Halve Tarik, Raio, Bjørkøy, Shaaban, Kvisvik på panikksalg for 22 millioner!!!!! Alternativet ville vært som for mange andre som får likviditetsproblemer: KONK!

Istedenfor å havne i den samme situasjonen mener jeg at klubben kan være tjent med å selge spillere i kontrollerte former hvor vi kan få mest mulig for de og sikre klubbens økonomi slik at den kan fortsette å vokse. Men det nekter du å forstå.

Mod: Enkelte innlegg i denne tråden, og slike innlegg som det over spesielt, er stjerneeksempler på hvordan siteringsfunksjonen skal brukes. Her er det ikke sitert i lange baner på ting som det ikke svares på, det som siteres her, blir det også svart på. Håper flere kan følge slike eksempler, i steden for ukritisk å trykke på siteringsknappen. Det har blitt en del fjerning av unødvendige siteringer den siste tiden.

---------------------------

Bjørkøy som Statsminister!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340