Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 20 aug 07, 18:35

Hva jeg hørte var at Hareide var imponert over Brennes innsats på FFK, at det var grunnen til at han ble tatt med på landslagssamling i England. Så var det innsatesen der som var avgjørende for uttaket til troppen.

Overgangen til LSK så Hareide på som positiv, fordi Brenne gjorde det valget fordi han selv mente han ville utvikle seg som spiller på den måten. På LSK hadde ikke Brenne vist fram noe som helst, og jeg nekter å tro at Hareide tar ut en spiller på landslaget bare fordi mediekoret vårt hyllet Brennes overgang til LSK i flerstemte durtoner.

Vel, sånn husker jeg det i alle fall. Som alltid kan man jo huske feil, men jeg synes det rimer bra det her.

Semb, ja. Han var vel en av dem som mente at Brennes overgang til LSK var et kjempeløft for både Brenne og LSK, samt at FFK kom til å rykke ned fordi Brenen forsvant. Mange mente som ham. I dag mener de samme ekspertene at Brenne ikke har blitt så god som de trodde (Brenne har vel vært akkurat like god for LSK som han pleide å være for FFK i første halvdel av sesongen), og ingen snakker lenger om at FFK kommer itl å rykke ned.

Inn på sporet igjen, hva har egentlig RBKs interesse for Bjørkøy med landslaget å gjøre? Bjørkøy går ikke til RBK i høst uansett, den saken er jo klar. Skulle Hareide ta ut Bjørkøy på landslaget nå fordi Bjørkøy kanskje går til RBK etter sesongslutt?

Nei nå tror jeg noen er litt vel kreative i sine forsøk på å finne noe å ta Hareide på.

Noe som i sin tur forteller meg at det ikke er så lett å kritisere Hareide på en saklig måte. Så jeg står for det jeg skrev i forrige innlegg.

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340