Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 19 aug 07, 21:29

Da var sånn halvveis en ny runde gjennomført. Manchester United skuffet tildels igjen, tydelig at de savnet kreativiteten til Ronaldo i dag, samt Rooney. Tevez har utvilsomt noe på gang. Svennis har fått en drømmestart, igjen tvil om det!

Blackburn fikk hjelp av Lehmann til 1-1 mot Arsenal, men hadde vel sjanser nok til at de burde ha tatt med seg tre poeng. Min mening, sikkert noe subjektiv...

Bolton, som jeg skrev tidligere, tror jeg har mistet noe av piffen etter at treneren dro, og har tre strake tap som eneste lag!

Chelsea fikk med seg et poeng borte mot Liverpool. Straffen var IKKE billig! Den var gratis! Skuffende kamp på nytt av Josse og pojkorna, selv om de hangler inn poengene.

Ellers var det ikke all verden med ting som skjedde denne runden egentlig.

Litt off topic: Jeg har en HD-ready plasmaskjerm stående i leiligheten, og jeg kan motta HD-signaler hvis jeg bytter dekoder fra Lyse og plukker i HDMI-kabel mellom dekor og TVen. Så ser jeg at Canal + sender enkelte kamper som HD, følger dette det andre abonnementet, eller må jeg betale ekstra for å se kampene i HD-kvalitet? Bildet er ikke så halvgæærn nå heller, men det blir av og til litt kornete rundt spillerne, og dessuten så er logoen til Canal + og resultatettavlen totalt misplassert! Dette kan muligens bli rettet på med HD, da signalene som går ut til kundene nå visstnok har tilberegnet maks 37-tommersskjermer, og jeg har 42"...


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340