Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 19 aug 07, 11:29
Opprinnelig postet av Kent

Deilig! Hva Morgan sier til media tar jeg like seriøst som drømmene jeg har om natten, men når Høili tar frem de store ordene er det ikke grunn til å tvile! Bjørkøy blir i FFK!  



Det som skiller Høili fra resten av oss er at han har så mye penger at han klarer å tenke klart i saker hvor pengeinteresse står i konflikt med sportslige hensyn.

Sånn som jeg hører folk uttale seg om overgangssummer her inne, så får jeg bestemt det inntrykket at de samme personers bestemødre går for en slikk og ingenting...

Og dette er svært overraskende på meg; at supportere sier ja til å selge en av våre beste spillere (Tarik, Piiroja, Bjørkøy og Shaaban, f.eks) fordi de mener vi ikke har råd til å la være, og at det er så uendelig lett å kjøpe ny kvalitet som leverer fra dag en.

En supporter har ikke penger, tjener ikke penger på overganger, og vil aldri ha noen egeninteresse i overganger. Så hvordan i himmelens navn kan man foreslå å selge Piiroja til Sunderland for noen millioner? Eller Tarik? Eller Shaaban? Er folket så usigelig sneversynte, sånn rent økonomisk, at man ikke klarer for sitt bare liv å tenke noe annet enn penger i enhver sak?

Hva er det som er til beste for FFK, klubben FFK? Jo det er SELVFØLGELIG at Bjørkøy blir i klubben. Det er at Piiroja blir i klubben. Og Shaaban. Og Tarik. Og Wehrman og Gashi. Og flere med dem!

Jeg er sjokkert, men så er jeg også gammal kommunist. Eller, mer korrekt, i anti-kapitalisme-leia.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340