Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 19 aug 07, 00:39
Opprinnelig postet av djpete

På en måte bra at vi gjorde årsverste mot dem på Råsunda, så forstår dem ikke hva som treffer dem på stadion. Gleder meg til å vise dem hvordan fotball skal spilles. I storstua vår skal de føle at de spiller mot 20 mann.

Send svenskene hjem som slakt!



Jeg regner med, etter å ha vært i Stockholm og sett kampen mot Hammarby, at det er lite sannsynlig at vi kommer til å sende dem hjem som slakt.

De slo oss på tempo gang på gang på gang inntil de ble slitne, og er det noe som er vanskelig å demme opp i fotball, så er det tempo.

I tillegg hadde de en kanonbra høyreving, tilfeldigvis i den posisjonen som vi har mest problem med å demme opp for, i og med at Sjöberg kom skjevt ut og mista helt grepet på sin kant. Jeg tipper vel at Multa starter returmatch i venstrebekk, for å si det sånn... Czwartek spilte godt, og bør få spille både neste seriekamp og retur-kampen.

Sånn som kampen utvikla seg vil jeg si at vi skal være svært fornøyde med 2-1, og at vi har en mulighet til å gå videre med litt flaks, mer flyt og atskillig bedre uttelling enn i første kamp.

Det var rart å se Wehrman feile gang på gang, det var tydelig at hans teknikk faktisk ikke holdt følge med tempoet til Hammarby... Ramberg fungerte overraskende godt, så kanskje han skal brukes i retur-kampen.

Jeg er egentlig mest imponert over arbeidsmoralen til Hammarby, for der var det laaaange perioder med vanvittig trøkk på ballfører som jeg ikke har sett makan til i TL.

Nei, dette blir vanskelig, men umulig, nei, det skal jeg ikke si at det er.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340