Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 14 apr 04, 19:28
[quote=fugl]
og ta til dere dette here klanen syndromet. det har ikke no med rivaliseringen mellom vi og klanen men rett å slett det at dere driter dere ut! ta det som ett råd og ikke begynn å herm etter andre supportere, ta ideer men ikke så konkrete ting som kjennetegner en gruppe så veldig. det setter ikke klanen pris på heller! det er er det samme som at Bryne supporterne skulle begynne å synge: "bryyynee du er min religion!" ikke sant? dere skjønner at det blir for dumt. finn på noe eget å skaff dere en identitet!! jeg hadde reagert på samme måte hvis dere hadde kopiert fra oss.


..ser du er opptatt av copying. Vi har vår egenart..lager våre sanger og egne støntz.

Og helt nybegynnere som supportere er vi ikke. Mange av oss reiser rundt i norges land med Stjernen hockey. Så om du tror klanensangene er nye for oss og vi bare rapper den første og beste, så er det feil.


---------------------------

Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340