Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

fugl

Bedriftsspiller
Ble medlem: 13 apr 04
Innlegg: 18

Lagt til: 14 apr 04, 14:48
Endret: 14 apr 04, 14:51
det Trigz sier er faktisk veldig reprasentativt for hva kanari-fansen mener om dere akkurat nå for øyeblikket. Dette er den første gangen plankehaugen har vært så mange siden fredrikstad fotballklubb ble stiftet, første gangen!! ja, dere lød bra og imponerende at dere var så mange. men det er ikke så rart når dette er den første tippeliga kampen med fredrikstad alle under 30 for se live. dere har en klubb med mange og lange tradisjoner i norsk fotball dere har også ett ekstremt bra engasjement veldig få klubber i norge kan måle seg med, kjempe bra!!

jeg har ingen problemer med å skryte av dere som tross alt har holdt med ett lag i både 1 og 2. divisjon. dette er ikke ironi fra min side ta det som ett kompliment!

men jeg synes ikke dere bør være så bråkjekke ovenfor en supporterklubb som er norges nest største og nest best, kanskje også best til tider med å støtte laget i motgang. dere gjorde en hederlig innsats på Åråsen men det er vel første og siste gangen hvis resultatene blir de samme utover i sesongen. Hvem som vant tribunekampen er vel delt mellom hvem som holder med hvem. jeg har tatt opp kampen på tv og jeg kan helt nøytralt si at dere har stor utholdenthet og dere hører man godt nok får kanari-fansen holder altfor mye kjeft til tider. dere synes godt fordi dere er mange og kjempe bra at dere synger for laget etter tapet også! rammen rundt kampen er det vi som står for med tifoshowet i tillegg til skjerfhav og hymne. litt før kampen er stemninga knall fra vår side men dabber litt av etterhvert. trolig fordi vi står som sild i tønne på feltet, over 2000 stk. utover i andreomgang er det utentvil som lager det kulest vi hopper å danser å vifter med skjerf, mektig å se på! når vi først drar igang jomer det over stadion men det er jo fordi vi da er 2000 syngende mens dere er 1000. Plankehaugen får absolutt godkjent til tider når dere for dratt igang men er bare 1 eller 2 sanger dere klarer. håper bare dere fortsetter sånn så kan dere begynne å matche de store gruppene på tribunen!

alt engasjementet fra vår side er ikke bare surmaga dritt og misunnelse som dere velger å vri det til. men en naturlig reaksjon fra en supportergruppe med stolthet! inget lite knipe med røde og hvite skal få lov til å pisse på oss. få litt omtale i media og blant andre supportere først, akkurat nå vet ingen hvem dere er engang. og for gudskyld innrøm at vi er bedre på tribunen en det dere noen gang har vært. ta dere en tur på andre kamper som når vi spiller mot vif eller rbk og opplev stemning! spør hvem som helst utenfor bygrensa deres plankehaugen vs Kanari-fansen? ja dere skjønner hva det blir....

og ta til dere dette here klanen syndromet. det har ikke no med rivaliseringen mellom vi og klanen men rett å slett det at dere driter dere ut! ta det som ett råd og ikke begynn å herm etter andre supportere, ta ideer men ikke så konkrete ting som kjennetegner en gruppe så veldig. det setter ikke klanen pris på heller! det er er det samme som at Bryne supporterne skulle begynne å synge: "bryyynee du er min religion!" ikke sant? dere skjønner at det blir for dumt. finn på noe eget å skaff dere en identitet!! jeg hadde reagert på samme måte hvis dere hadde kopiert fra oss.

men som sagt, håper dere holder dere i tippeligaen å at plankehaugen gjør det like bra. da blir det morsomt. LYKKE TIL!!! :ffk:


Moderator: Neste gang du poster med tom tittellinje vil innlegget ditt bli slettet.

---------------------------

Åråsen er mitt hjem!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340