Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Shoplifter

Knøttespiller
Ble medlem: 04 aug 07
Innlegg: 32

Lagt til: 16 aug 07, 22:16
Endret: 16 aug 07, 22:25
Opprinnelig postet av djpete
Sant det, 2-1 var et heldig resultat for oss. Når det komer til "pompons" som du nevner, jeg skjønner ikke hvorfor det blir akseptert, tror 99,9999 prosent synes det er flaut, men det er vel 4-5 tanter som synes det er et knalfint tiltak:-( Du får ikke se de på hjemmekampen. Tror derimot du kommer til å se fullt hus og et helt annet FFK-lag. Vi var under pari store deler av kampen. Kred til dere for teknisk gode spillere og en bra match, men det blir en helt annen match på vår stadio, håper jeg iallefall:-)


Jo, jag är beredd på en riktig nagelbitare i returen. Men Bajen visade i Utrecht att man kan spela diciplinerat, nu har ju inte vi så fina grejer som web-TV så jag såg inte matchen (hade inte råd att åka ner, var dock i Sthlm och såg första mötet).
Dock skönare att vara på plats än att sitta framför web-TV. Har ju närmare då jag bor i Gbg.

Vi måste spela lika behärskat som innan ni fick tokenergi av ert mål ikväll, i så fall tror jag vi fixar det. Om vår innebandykeeper inte gör en ny tavla, alltså (han var vårt tredjeval vid säsongsstart, men Kingson hade vi inte råd att behålla, och pengarna vi försökte lägga på honom har vi tyvärr inte spenderat på en ny - snålheten bedrar visheten).

Ser fram emot att besöka Fredrikstad.

---------------------------

http://www.youtube.com/watch?v=Tc1B77tbn7w


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f