Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 16 aug 07, 19:26
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Det er vel nostalgikere som går på sånne konserter ?? Rolling Stones holder langt i fra standarden de holdt på 70-tallet. Jeg hadde ikke gitt 810 for de. Halvparten ?? Kanskje.

 Nostalgikere?? hehe, har du vært på stones konsert i den siste tiden Rune? Jeg har vært på stones i Brlin (sommer`n 2006) Gøteborg ( i sommer) og den på valle hovin i Oslo (nå i sommer) og der er det langt fra bare nostalgikere som går, Ungdom fra 16 år og oppover til de eldste på ca samme alder som gjennomsnittet i bandet!

Og billetten var verdt samtlige av de 810kr i det riffet til start me up dundra ut av Kieth`s gitar på  åpninga av konserten!

 

For Gud`s skyld, ikke sammelign aha med store internasjonale kanoner som Stones, AC/DC , Elton John m.f. aha er og blir et boy band som ikke kommer til å bli husket halvparten så lenge som Stones har eksistert engang!

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Felt P, rad 7, sete 11 !


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340