Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 16 aug 07, 18:24
Opprinnelig postet av denialsander

Det finnes andre medier enn Aftonbaldet og Expressen... Men både Aftonbladet og Expressen skriver da om kampen...

Søk på "Rami Fredrikstad Hammarby"

og

Denne, som er min absolutte favoritt.



Joda, men Aftonbladet og Expressen er vel de to største avisene i Sverige? Hadde interessen vært så stor som NRK Østfold skal ha det til hadde du nok klart å rote frem flere enn en artikkel fra hver avis, hvorpå den ene er over en uke gammel og den andre over to uker gammel... Går du inn på sportsdelen på enten Expressen eller Aftonbladet og søker der etter Fredrikstad finner du ingenting. Det står masse om svensk fotball der, men ikke en dritt om FFK. Jeg regner med ordet `Fredrikstad` ville blitt nevnt om de hadde arikler om kampen.


 Din absolutt favoritt, er min favoritt og, men ikke alltid løsningen jeg går for når jeg skal sjekke hva som er hot og ikke blant svenske aviser.


Off topic: Jeg tror jeg aldri har sett, eller noensinne vil se, et mer talentløst design på en webside enn det som er tilfelle på Aftonbladet.se, hvor i all verden er brukervennligheten? Ser ut som hele siden er dratt opp av dass av en fjortenåring på midten av 90-tallet...

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340