Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 15 aug 07, 17:52

Opprinnelig postet av Scout


Først skryter du tifoene opp i skyene, og viser i tillegg bilder av røykbomber. Er det sånn du vil at det skal se ut? Bannerne og konfettien de bruker var meget impoenerende. Jeg er enig i at det ser flott og kult ut med røykbomber og bluss på tribunen, men jeg tenker også på risikoen. Det er helt klart en viss fare ved bruk av slike ting i en supportergjeng, hvor mange ofte har litt promille.  Jeg håper ikke du misforstår, da jeg er positiv til det meste av Tifo og denne tråden for seg selv, men jeg lurer på om du virkelig ønsker bluss og røykbomber blant PH på kampene?


Selvfølgelig skulle jeg ønske at det var sånn det så ut. Norge er et kjedelig land å være supporter i i forhold. Her hjemme slipper vi ballonger sponset av NFF på kampene og kaller det dritbra tifo. Faren ved å bruke pyro på tribunene er der, men hvor mange personskader har vi hørt om i ettertid ved bruk av bluss i Norge? Ingen. I hele fjor ble det heller ikke delt ut bøter av NFF, da det så gjennom fingrene på bruk av pyro grunnet de holdt seg på tribunen og ingen ble skadet. Etter kampen Brann - RBK havnet desverre noen bluss og andre gjenstander (egg) på banen, og etter det har NFF blitt strengere på det, noe vi har sett flere eksempler av iår.

---------------------------

Ultras mentalita - Brigade RødHvit
HATER NFF .


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340