Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 15 aug 07, 01:05
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Hehe, merkelig at det ikke var flere som tok til motmæle egentlig. Det er altfor mange som ikke gidder å lette en finger for og dra bortover. Hvor mange går det på stadion ?? ca. 12.000 ?? Hvor blir folket av ?? 135 har kjøpt billett !!! Ikke kom å si at alle resterende har unnskyldninger for å la være og dra.

Jeg kan si såpass at min mening er at norske seriekamper ikke burde vært vist på TV overhode. Da har supportere lettere for å holde seg hjemme. Så da hadde jeg også gått glipp av flere bortekamper, men det fikk så heller være. Jeg kjenner dessverre altfor mange som ikke gidder å gå på kamp lenger så lenge kampene går på TV, og de unner jeg faktisk ikke en dritt.

Tenkte egentlig jeg skulle tie ihjel dette lavmål-innlegget, men....: Jeg kjenner mange som ikke går på kamp fordi de f.eks. ikke bor i Fredrikstad. Da gjør vi som du gjør når det er bortekamp Haugen: Vi ser kampene på tv... (utrolig dårlig at du ikke reiser på alle bortekampene)
Hvor ville du plassere alle de som nå ikke gidder å gå på Stadion? Stadion er jo tilnærmet full nå på tross av at alle kampene går på tv. (Jeg tror jeg vet hva du vil svare på den).
Siden du drar fram antallet som møter på hjemmekampene har jeg et par spørsmål: Hadde du trodd at 12000 skulle dra til Stockholm for å se en fotballkamp midt i uka?
Hvor mange drar vanligvis på bortekamp i helgene tror du? Kan det tenkes at det tallet hadde vært riktigere å bruke når du spør hvor folket blir av?

Har et spørsmål til: Har du fått i deg noe enda verre i kveld enn det du vanligvis går på?

 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340