Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 13 aug 07, 22:37

Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Nå som Kvisvik er ute har jeg begynt og leke med tanken om hvordan laget mot Tromsø skal se ut, og har kommet frem til at der et på tide og faktisk gi godeste Kouadio sjansen fra start, det er tross alt hjemebane mot et svakt TIL, ser for meg at vi kan bruke tekniske spiller og satse på endel innlegg fra kan.

                                 Rami
PAC       Gerrbrandt   Raio       Multe

Bjørkøy    Gashi   Wehrman  Kouadio

                Gardar     Fofana

Ikke så raske kanter men man mister ikke kreativiteten som vi er avhengige av for og skape de store sjansen.
Synes helt klart det er på tide at Tarik får hvile litt, gutten er sliten og det merker man på spillet hans, kan være en ide og søippe han til litt uti andre omgang eller ofre Gardar da for en raskere spiss på topp.

 

Bytt ut Multe med Sjøberg så ser det bra ut det der.. Kouadio bør snart få prøve seg i TL.. Fofana spiller bedre sammen med Kouadio sies det så det kunne vært spennende det der, men i utgangspunktet vil jeg ha West eller Tarik sammen med Gardar på topp..


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340