Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 13 aug 07, 13:28
Endret: 13 aug 07, 13:32
Opprinnelig postet av Holters
Når det er sagt, så tror nok jeg også dette er ut 2011. Raio forlenger med to år, får en bedre kontrakt, så da gjenstår spøsmålet om han har fått innarbeidet en fastsatt pris på sitt hode ved interesse fra utlandet (England).

For øvrig FANTASTISK at klubben (Morgan?) reforhandler kontraktene med de beste spillerne i god tid før de går ut.


Det vil jeg nesten tro, blir vel litt til begge parter. FFK sikrer kontrakt med spilleren og Piiorja sikrer seg at FFK ikke priser han ut av markedet.

Det siste du skriver er uten tvil et steg i riktig retning. Husker for eksempel hvordan det var med Brian West, det tok jo evigheter før han fikk ny kontrakt!

Edit: Hørte på intervjuet med Morgan nå. At Raio selv kommer og ber om å forlenge kontrakten for at han vil avslutte karrieren, høres mer ut som han vil akkurat det!

Errr, var jo to videointervjuer! Raio vil spille mer enn fire år til, så han tvilte på om han avsluttet karrieren her...

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340