Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 10 aug 07, 08:26

Jeg må si for min egen del at jeg frykter hvilke krav dette setter til freding av draktnummer.

Fakta: 1 1/2 sesong, vi kan trekke det til to, som midtbane/ving spiller i et lag. Bedre enn gjennomsnittet, men ikke outstanding. En snill og humørfylt type, med omtanke og glimt i øyet. Offer for en tragisk ulykke.

Ser man bort fra punktet om ulykken, er det så utrolig mange som oppfyller dette "kravet" om freding, at keeperen vår antagelig hadde spilt med #56. Med bakgrunn i dette, ser jeg ikke noe annet holdepunkt for fredingen enn ulykken, og dette representerer en tankegang jeg ikke liker. Det jeg liker enda mindre er styret i FFK`s mangel på ryggrad, eller mangel på å tenke godt nok gjennom ting. Hva skjer den dagen Pål Andre legger opp? Han er den eneste i moderne tid som er i nærheten av å oppfylle det jeg mener er riktige krav om freding. Kom til klubben når den lå i 2 divisjon, og ble sammen med klubben i 2 divisjon i flere år selv om hele fotballnorge så at hans ferdigheter lå langt over. Ga trenerne tid til å bygge opp et lag som var godt nok, spilte utrolig bra i begge opprykksåra, og er leksikoneksempelet på kontinuitet, lite skader, lojalitet og innsats. I tillegg har han ved to anledninger hevet spillet sitt slik at han, etter min menign, har fremstått som en god spiller uansett divisjon. Spesielt imponerende ved opprykket til TL og trenernes utrettelige kamp for å bytte ham ut, hvor de mislyktes.

Glir litt ut på slutten der, men catch my drift. Vil poengtere at dette ikke er noe personlig mot Dagfinn i det hele tatt, men synes saken er totalt ute av alle proposjoner.

---------------------------

-Nei sa`n, så sa`n ente mer den da`n-


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f