Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04
Innlegg: 1011

Lagt til: 10 aug 07, 01:33
Å frede draktnummeret synes jeg er å dra det litt langt. Skal en drakt først fredes, noe jeg egentlig ikke synes bør forekomme, så bør den ha blitt båret av en spiller som prestasjonsmessig var på et nivå veldig få spillere noensinne vil komme igjen. Mulig jeg virker litt kald nå, men jeg synes ikke en skade "kvalifiserer" til freding av drakta.

Dagfinn fortjener så absolutt å bli minnet om og om igjen på at vi alle tenker på ham, og alltid kommer til å støtte ham. Men jeg synes bare freding av draktnr., statue foran Stadion, gatenavn oppkalt etter seg osv. bør være forbeholdt spillere som har gjort en helt unik prestasjon for klubben over lengre tid, som ingen andre spillere kommer til å gjenta på mange mange år.

Men om det nå hadde vært sånn at jeg hadde måttet velge et draktnr. som skulle fredes, ville jeg valgt draktnummer 2 framfor noen andre.

---------------------------

FFK for alltid!
Norgesmestere 2006 - Europa i 2007


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f