Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 10 aug 07, 00:08
Endret: 10 aug 07, 00:09
Opprinnelig postet av danan2
Når det gjelder hjemmekampen mot Bajen så står det her:

"Det er ikke lov å stå under en kamp i Europacupen. Plankehaugens medlemmer får dermed sitteplass på samme tribunen som de vanligvis står."

Smeller de opp seter på PH-feltet da eller? Regner med at vi ikke må sitte og synge? At vi blåser fullt i den regelen om at vi må sitte? Må være det mest latterlige jeg har hørt på en god stund. Direkte farlig å smelle opp sitteplasser der hvor vi står og hopper. Jeg står!

Dette har vi visst hele veien -- at ståplasser ikke er tillatt i UEFA-cup. Men det betyr ikke at man trenger å sitte... Klanen sitter ikke på Ullevaal selv om de spiller Europa-cup. Poenget er at det må være sitteplasser. Hva de gjør med Plankehaugen-feltet vet jeg ikke. Enten får de tillatelse til å sette opp midlertidige seter, eller så stenges PH-feltet og Plankehaugen må stå på de områdene hvor det er seter på FB-tribunen.

(egentlig er ikke midlertidige seter godkjent i UEFA-cup heller)

Og alt dette visste klubben og supporterne før stadion ble bygd og man kunne bestemme om PH-feltet skulle være stå- eller sitteplasser.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f