Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Superkjegle

A-lagspiller

Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 246

Lagt til: 10 aug 07, 08:31
Opprinnelig postet av Tøfflus
Dette er jeg faktisk uenig i. AaFK er ikke det dårligste laget som har besøkt Fredrikstad i år. Den prisen går til Viking. De stinket virkelig i den kampen. At de normalt sett er bedre forandrer ikke det. Men AaFK kniper andreplassen, i jevn konkurranse med Odd og Start.


Viking hadde ekstremt lite flyt i den kampen, og var ekstremt tamme. Tror vi kan slå dem i Stanvanger til helga også. Skal vi oppover på tabellen _bør_ vi vel slå Viking.

Synes forøvrig ikke Odd fortjener dårlig lag plassen, de prøvde å spille, så vidt jeg husker.

Må bare si meg fornøyd med full pott mot Ålesund. Ikke bare fikk vi 3 poeng, men vi fikk se ett Ålesund som halte ut tida etter 10 minutters spill og ett ufortjent mål, og helt sikkert angret bitter på slutten av kampen *ondt glis*. Eneste skåret i gleden var at vi ikke utnyttet sjansene bedre, vi burde jo ha skåra 3-4 flere mål.

Er enig med brodern, hvis ikke Ålesund har mer å bidra med offensivt enn ett heldig mål ved en forsvars tabbe av FFK, så har de fått bedre betalt enn de fortjener i de siste kampene. Er alltid morro når opprykkede lag overlever og gamle rottelag blir sendt ned i Adecco ligaen (les Molde og HamKam), og har derfor hatt litt sympati for Ålesund. Mista den meste sympatien når de drev og halte ut tida og tulla i stedet for å prøve å spille og punktere kampen.

Skulle ha morro å ha sett det gule kortet til Raymond igjen, så vel kanskje ut som om han sparket litt ekstra hardt i leggen på han derre Ålesund karen med foten i mellom. Noen som kan sende meg en PM med hvor opptaket kan finnes?

---------------------------

GÅ SJÆL RHINO!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340