Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 08 aug 07, 13:39

Skal et lag være komplett eller for å si det på en annen måte virkelig være godt trenger det etter min mening også folk som kan betjene sidene.

FFK mangler pr.dato såvel sidebacker som breddeholdere på midtbanen ( Kvisvik et unntak), dette i tillegg til en klassespiss.

FFK har  meget god dekning på såvel keeper, midtstoppere og sentralemidtbanemenn. 

Mao det som for meg mangler i ett komplett lag er evnen / kvaliteten til å brette ut spillet, benytte banens bredde bedre. Slik det er pr.dato har FFK lett for å spille for mye i midten og på den måten bli forutsigbare.

Mitt hoved ønske før overgangsvindiuet stenger er som før en breddeholder og da mener jeg høyrebreddeholder, men sier ikke nei til en spiller som kan benyttes på begge flanker.

Dernest klassespiss og så sidebacker. ( i løpet av vinteren)

Synes det er en fare at altfor mange hauser opp 2-1 seieren over ett AAFK med 3 reserver litt for mye. Tror realitetene vil vise seg i Stavanger, hvor jeg vil være meget fornøyd med ett poeng.

Likevel håper og tror jeg at dagens FFK vil kunne ta en 6plass i TL i år.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340