Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Jotjar

Knøttespiller
Ble medlem: 19 jun 03
Innlegg: 49

Lagt til: 12 apr 04, 13:10
Tror jeg blir den første uten spesielle følelser for FFK her som kommenterer dette(Riktignok har jeg ikke kommet over to sure kamper mot dere i fjor, menmen:))

Først og fremst må jeg si jeg er litt overrasket over at dette er blitt en så stor sak. Dette burde være den største fotballdagen de fleste av dere har hatt, sammen med to stk opprykk, eller mulig enda større. Dagen da FFK endelig er tilbake i den øverste divisjonen, fokuserer man på et tabelltips som ingen objektive personer overhodet reagerer på. Og hva er saken egentlig? På meg virker det som om de fleste mener FFK er for gode til nedrykk, og at det er like galt med den bakgrunnen å tippe dem ned, som at en supporterside gjør det.

Plankehaugens "angrep" viser iallefall at det er viktigere for folk med hvor man har satt FFK, ikke hvor objektivt ting skal være. de fokuserer jo bare på at FFK fort kan ende høyere enn dette tipset, ikke på at en supporterside evt. ikke bør tippe laget ned....Det siste er jeg også uenig i, synes tipset er noe av det mest objektive og nyanserte jeg har sett. Og jeg må innrømme jeg er overrasket over at så mange vil se et tips hvor laget ens ender høyt, istedenfor en objektiv vurdering...en vurdering med FFK som nr 3, 8 eller hva det skal være kan man vel fint lage selv og?

Nei, jeg skjønner ikke helt problemet, og det blir i overkant suppe på spiker for meg. Kos dere heller med det som forhåpentligvis blir en god sesong, og fokuser på de rette tingene!

---------------------------

*The Worlds Most Promising Cowboy*


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340