Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 05 aug 07, 16:26
Skal vel ikke legge all skyld på en mann men Peter Risdal AKA julenissen har mye av skylden. Når han har så mye økonomisk innsikt at han faktisk leier gullfisker til sitt kontor til 100 kr i mnd så sier det litt om hvor smart han er. Nå er ikke 100 kr så mye men med tanke på at en gullfisk får du sikkert kjøpt for 100 kr sikkert mindre også så sier det sitt.

De satt jo også opp budsjett og brukte penger som at de skulle komme blant topp 4 i serien vært år og kvartfinale i CL det er da dømt til å gå på tryne spess når du ikke klarer det.

Det går også en liten historie om julenissen når de kjøpte seth johnsen at under kontrakts forhandlingene så hadde agenten sagt at i dag tjener min klient 125 000 i uka og vi forventer minst det dobbelte. Da hadde julenissen svart ikke mer jeg hadde tenkt å starte på 500 000 og forventet et motbud på det jeg. Seff så fikk Seth rundt 500 000 i uka. Om dette er sant eller ikke vet jeg ikke men det er noe hans agent har sagt selv i sin tid.

Så da sier det seg selv at det er nødt til å gå på tryne til de grader. Får bare håpe at de kommer kjapt opp igjen til der de hører hjemme.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340