Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 05 aug 07, 10:51

Ok HotDream, jeg dro det litt langt. :)

Men som jeg nevner, for å skape en god debatt må man sette ting litt på spissen. Men jeg innrømmer at det var litt vel krasst, og at mine poenger ikke hang helt sammen med hva du skrev.

Du har vel ikke direkte uttalt at Bertelsen har vært dårlig, men det virker veldig som du sikter til det. Dessuten vil jeg karakterisere de virkelig gode backene i verden som veldig gode. Det vil jeg også gjøre om Bertelsen. Vi må bruke norsk fotball som målestokk, hvis ikke er alle spillerne i norsk tippeliga dårlige. Ta foreksempel Somen Tchoyi som har imponert meg veldig i år. Alle karakteriserer ham som veldig god. Er han dårlig da, fordi Gerrard, Lampard osv også er veldig gode? Ut i fra norsk målestokk, og egentlig skandinavisk også, er Trond Erik Bertelsen en veldig god back.

---------------------------

Jeg beklager overfor dommeren, men når det er sagt så ser det ut som straffe. Og dommeren skal dømme ut fra det han ser. Det var ikke straffe, men det kan ikke dommeren ha sett. - Henning Berg etter tapet mot Rosenborg 2006-


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f