Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 05 aug 07, 09:00
Opprinnelig postet av Lemmy

Åssen vil du karakterisere backspillet til Bertelsen da, HotDream? Og karakteriserer du det på samme måte som før han gikk til Viking? Eller er han plutselig en dårlig spiller fordi han ikke spiller for FFK? Utrolig flott at folk er patriotiske ovenfor FFK, men syns det er utrolig mye patetisk her, altså.

Respekterer fullt at du, med andre, ikke ønsker andre spillere noe særlig godt. Men å si at de er dårlige, er en helt annen ting. Hvis jeg har forstått deg riktig, er alle som ikke spiller for FFK dårlige. Forstår det hvertfall sånn på innlegget ditt. Og da lurer jeg på: Er Somen Tchoyi, Marek Sapara, Ronny Johnsen, Thorstein Helstad og Frode Kippe(bare eksempler) dårlige? Mens spillere som Multaharju, Fofana, Kvisvik og Pål Andrè(ja, fortsatt eksempler) egentlig burde spilt for Liverpool? Greit med patriotisme, faktisk nødvendig, men jeg syns grensen går et sted.

Nå kan det jo hende at jeg misforsto ditt innlegg litt, og jeg drar det selvfølgelig litt langt i dette innlegget i forhold til hva du sikkert mener. Men for en god debatt må man sette ting litt på spissen.

Takker for det, Stjernengutt. Hyggelig å høre at noen mener innleggene mine ikke er helt på jordet. :)

Jeg vil karakterisere backspillet hans som helt greit. Hvor du (som er så sakelig ) har fått ifra at jeg har sagt han er dårlig, det må du forklare. Eller er det sånn at hvis han ikke er "utrolig god" så er han i dine øyne automatisk dårlig? Å ta ordet "patetisk" i bruk da blir dumt, (altså)....

Du legger meninger og påstander inn i mitt (mine) innlegg som jeg aldri har selv skrevet. Hvis du som du sier vil ha en "god debatt" må du ihvertfall begynne å lese hva de du diskuterer med skriver, og ikke bare tro hva de mener. Foreslår at du leser en gang til jeg, og prøver å komme med svar på det jeg skriver..

Innleggene dine er vanligvis ikke "helt på jordet", men det innlegget ovenfor er langt på vidda.

 

---------------------------

RednWhite


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f