Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 04 aug 07, 18:08

I de fleste supporterklubber vil det alltid være bra supportere som elsker sin klubb, og det vil alltid være idioter som enten bråker, er rasistiske eller noe annet lignende.

Dette er nok også gjeldende for Hammarbys fans. Jeg vet ikke hvor stor deres supportergruppe er, men det er viktig å fokusere på at ikke alle bråker. Kanskje bare 100-200 som bråker, resten er vanlige supportere som vil se på fotball og lage bra stemning. Det er synd at det da er førstnevnte det fokuseres på.

Jeg regner med at Fredrikstadpolitiet gjør sin jobb, og er kanskje mest bekymret for køen over gangbroa etter kamp som kan bli heftig hvis noen begynner å kødde, presse eller lignende. Regner med to bra kamper sportslig sett, og at vi får se en bra supportergruppe som vi kan lære mye av! Velkommen, våre svenske naboer. :)

 

---------------------------

Jeg beklager overfor dommeren, men når det er sagt så ser det ut som straffe. Og dommeren skal dømme ut fra det han ser. Det var ikke straffe, men det kan ikke dommeren ha sett. - Henning Berg etter tapet mot Rosenborg 2006-


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340