Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 02 aug 07, 23:30
Opprinnelig postet av vedkasse
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Du skjønner kanskje hvorfor jeg ikke tar han seriøs når han først er innom her ??


Pga et følelsesladd innlegg rett etter at dama di har forlatt deg til fordel for din beste kamerat, dine foreldre har brent ned huset ditt og bankkortet ditt ble sperret? Jaja, men jeg skjønner egentlig ikke ditt store hat til meg. Jeg er da alltid saklig, her inne mens du svarer meg bare for å si at du ikke liker meg, liksom. Det er jo din ærlige sak, men du begynner nå å bli et lite gnagsår. Du kan godt bli min personlige nett-stalker, men hold deg unna seriøse fora da.

For øvrig et vakkert innlegg. Sender dere oss ned i første div i år tror jeg nesten jeg finner frem repet og gjør ende på lidelsene mine :(

PS! Hvis mod mot all formodning skulle finne på å slette dette innlegget, slett gjerne også Rune Haugens innlegg, med mindre man ønsker å fremstille seg som et usaklig forum. :)


Morsom du vedkasse, NOT.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f