Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 02 aug 07, 07:16
Endret: 02 aug 07, 07:17
Opprinnelig postet av HotDream

Javisst skal fotballspillere få ha følelser som andre og få ønske seg hjem til familien. Og familien? Hvem er det? Mamma og pappa eller sambo/kone og barn? Bare spør jeg...

Ferdig diskutert eller ikke, jeg har et spørsmål (hypotetisk), direkte til deg:

Mener du at dersom du, som Fredrikstadgutt, skulle finne på å smelle ei dame fra f.eks. Stavanger, i Stavanger, der du bor for en periode på 3 år for å jobbe/studere,  på tjukka, IKKE ville savne "hjem" (Fredrikstad) og familien (far/mor/søster/bror) - uansett hvor mye du har giftet deg og fått en, to, tre, eller fjørti unger?

Og familien man har vokst opp med i 16-20 år slutter ikke bli familie fordi man blir gift...

Empati er ikke supporteres sterkeste side, det synes godt. Iallefall så lenge det går mot klubben og ikke som i tilfellet med Raymond - da vi applauderte Branns storsinn over å la Super-Ray flytte hjem til familie og venner.

Jeg har ikke spesielt mye til overs for Berties måte å bruke (eller at mediene utnytter hans naivitet) mediene til å ta dette offentlig.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340