Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 31 jul 07, 21:56
Opprinnelig postet av denialsander

Opprinnelig postet av scheien
hehe. de sa han hadde tatt med seg nesten hele flyttelasset til stavanger. er ganske dumt å gjøre sånt før alt er klart syns jeg. han virket sinnsykt furt når han sa han måtte stå på videre for fredrikstad.

Skjønner godt han er skuffet nå, jeg. Hvis du hadde ønsket deg hjem til Fredrikstad, fått beskjed om at du kunne flytte hjem, for deretter å få beskjed om at du både ikke er frisk nok til å gjøre det du lever av OG at du må bo 1 1/2 år et sted du ikke trives, da trur jeg jaggumeg du hadde vært litt furten og grinete selv.

Nå må vi skjerpe oss.

Bertelsen er FFK-spiller inntil hans kontrakt går ut. Hvis han blir god nok for A-laget skal han selvsagt spille. Hvis han blir så god som han har vært kan Viking heller kjøpe ham neste sommer - eventuelt få ham gratis etter sesongslutt.

Vi bør holde oss for gode til å være så føkkings smålige som endel er her inne nå. Når Kvisvik skulle hjem - og fikk komme hjem - var vi glade og fornøyde og synes det var stooorveis av Brann som viste storsinn mot en spiller som ønsket seg hjem. Nå, når vi er i samme båten - andre veien - sutrer vi jaggu meg mer enn det Bertie noen gang har gjort.

 

Poenget,er vel at FFK betalte en god sum for å få han til FFK. Han har siden utviklet seg med spill i Tippeligaen for FFK. Nå har han også gått skadet i snart 1 år.Han har spilt 1,75 sesong for FFK. Han hadde en 4 års kontrakt og har 1,5 år igjen av kontrakten. Han har sikkert også hevet en fet lønn siden han kom.FFK har sikkert også lagt ned mye ressurser på spilleren(skader etc) Derfor føler jeg FFK bør ha en god sum for han nå. 5 mill. høres ut som en grei sum for meg selv om han har gått skadet og er fortsatt skadet. Børre Stenslid gikk vel til Viking for 7 mill? En god målestokk i denne sammenhengen her.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340