Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 31 jul 07, 21:22

Greit at det settes merkelappen " manglende fotballkunnskaper" på samtlige som ikke er fornøyde med dagens FFK spisser. Det betyr jo bare at du mener at personen som i all hovedsak har æren for at FFK er der de er i dag, Terje Høili har "manglende fotballkunnskap" . Vel talt "Kano......".

Seriøst la oss slippe å sette merkelapper på hverandre, synes det er helt greit at det er uenighet om bl.a Gardar Johansson sine ferdigheter.

Når nå Ringberg trekkes inn i denne debatten,er Ringberg historie. Det er 2 år siden han forlot FFK, og er i ferd med å bli omskolert til midtbanemann i H. K. Sjøl om jeg var av de som savnet Ringberg etter salget, har det rent for mye vann i Glomma siden den gang til at jeg har tro på at Ringberg vil høyne kvaliteten på dagens FFK lag.

Kan som sagt være enig i at såvel Gardar som Fofana har potensiale til bra/brukbar TL kvalitet, men pr.idag hadde jeg ønsket en ny spiss i spann med Tarik.

PS håper selvsagt at såvel Fofana som Gardar kan utvikle seg til meget bra /god TL kvalitet.

 

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340