Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 30 jul 07, 23:04

Opprinnelig postet av 080506
Svaret mitt om at han ikke ville forlenget uansett, er ett svar på innlegget, som du sikkert kan åpne øya og se. til han som mente at han var desperat etter å forlenge pga at han viste han var skadet... Og hadde du/dere vist hva som ligger bak alt dette, hadde kanskje lyden vært en annen. som sagt, det er mye dere ikke vet om denne saken. Bare så synd det går utover feil person.

Som sagt så er det idag ikke interessant om han ville forlenge med FFK eller ikke og heller ikke grunnen til at du skrev det. Han har nå selv gått ut og sagt han vil til Viking pga hjemlengsel. Er det noe som er diktet opp av media, eller har han sagt det som er skrevet?
Uansett; en spiller under kontrakt som sier han ikke vil spille for FFK må regne med pepper fra supporterne. Å tro noe annet er veldig naivt. At dette går ut over feil person kan jeg ikke forstå, er det ikke Bertelsen vi snakker om da? Skulle hans ønske om å spille for Viking gå ut over noen andre?

Som Holters skriver så hjelper det ikke å sitte på info alene om du vil ha en diskusjon basert på mer enn det som Bertelsen har sagt ifølge media.

---------------------------

RednWhite


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340