Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 30 jul 07, 22:32

Opprinnelig postet av benksliter`n
Må bare si at Multaharju imponerer meg nå

Multe imponerte meg også! Idag slo han bra pasninger (flere hadde riktig så høyt nivå), han utfordret offensivt og jaggu om han ikke viste frem et par teknisk fine detaljer også - særlig i forkant av innlegget til Kvisvik/Fofana (der Fofana bare burde måket til og ikke puslet så veldig).

Ramberg ble jo ufattelig forutsigbar på kanten og viste vel med all tydelighet at han ikke har noe der å gjøre. Han skjærer innover i banen i 24 av 25 tilfeller (9 av 10 er for lite) og det blir så enkelt, så enkelt for en halvslapp Lyn-back å ta ham ut.

Vi kjørte over Lyn fullstendig de siste 20 minuttene. Det er godt å se at vi har orken til å kjøre kampene helt ut - ifjor slet vi med å ta ut det lille ekstra mot slutten og idag er det bare uflaks og en veldig god Lyn-keeper som gjør at vi ikke kan bokføre sesongens første borteseier.

Forøvrig en solid defensiv kamp, der Lyn bare hadde et par sjanser, og jeg synes forsvaret - nykomponert som det er - klarte seg bra.

Gashi gjør en god figur og viser seg frem. Wehrman var litt vassen i første omgang, med en del feilpasninger.

West virker piggere for hver kamp som går, og Gardar og Tarik var gode i dag.

Gleder meg til Aalesund-kampen. Håper vi klarer å holde oppe innsatsviljen fra dagens andreomgang og tar med oss denne gløden inn i neste match - da skal jaggu Aalesund få kjørt seg på Stadion!

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340