Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 30 jul 07, 12:23

Som jeg skrev i en annen tråd, så var Bertelsens oppførsel i denne saken litt merkelig, og jeg spekulerte i om kneet hans ikke var helt 100%, og at han dermed forsøkte å sikre seg en lang kontrakt, slik at han ikke stod i fare for å stå i kø hos NAV til neste høst.

Ser jammen ut som jeg hadde rett, og Bertie må nok tåle å betale en høy pris for høyt spill. Mest sannsynlig vil Viking forsøke å finne seg en annen god venstreback innen 2008 sesongen og dermed ryker "hjemlengsel"-kortet til Bertelsen (et argument som er merkelig all den tid samboeren er fra Fredrikstad-distriktet).  Og det er mye mulig at FFK kjøper Sjøberg til slutt, og da vil det være overkill å ha Bertelsen som backup.

Det eneste som kan "redde" Bertie, slik at han beholder den samme lønna og dermed tryggheten, er storspill neste vårsesong, samtidig som han klarer å holde seg skadefri. Men han blir jo aldri den samme for fansen igjen....

---------------------------

Bjørkøy som Statsminister!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340