Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Headhunter

Knøttespiller

Ble medlem: 24 jul 07
Innlegg: 26

Lagt til: 28 jul 07, 23:51
Opprinnelig postet av MA

Jeg syns ideen med å få med HT er kjempebra. Er mange der som synger og flere som gjerne vil synge, men som av forskjellige grunner ikke orker å stå på PH tribuna. Må vel være samma hvem som synger og hvilket felt det kommer i fra bare det låter bra.........

Jeg sjøl ble medlem av PH først og fremst for å støtte laget, men også fordi det er bra trøkk og moro å være med å synge og showe. Men det tok faktisk nesten hele vårsesongen før jeg kunne teksten på alle sangene og ropene som ble brukt. Det er ikke lett å forstå alltid hva som blir sunget når tekstene høres ut som mumling hvis du ikke står midt blant Zoran og gjengen hans. Mange av tekstene til de "gamle" sangene finnes på nettsiden til PH, men de nye sangene som "Pippi sangen", Ole,Ole og sikkert flere også står ikke nedskrevet noen steder som jeg har funnet i hvert fall. Nå sklir jeg litt utafor tråden her, men er det i det hele tatt noen gruppe innad i PH som "finner på" og lager sanger? Eller er det bare for hvem som helst og etter innfallsmetoden og komme med forslag? Bare noe jeg har lurt på........

Så tilbake til tråden .......... De tmå jo være et forsøk verdt å dele ut lapper til HT på et par sanger å prøve og få dem med på å synge. Del gjerne ut til PH tribuna også, er mange der som ikke kan sangene og som ikke tør å synge av frykt for å synge feil......

Kjøp en "ropert" eller to til og fordel forsangere litt rundt tror jeg også er en bra ide. ( hvis forsangerne kan samarbeide da) ellers så blir det kræsj.....

angående hvordan sanger/rop oppstår så er det en gruppe innad i PHkalt Brigade Rød Hvit som har stått for en del av dem.

---------------------------

We are the Chelsea and we are the best,
We are the Chelsea so fuck all the rest,
Fuck em all fuck em all,
Tottenham,West Ham, and MIlwall
coz we are Chelsea and we are the best
FUUCK THE REEEST!!!!!!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f