Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Headhunter

Knøttespiller

Ble medlem: 24 jul 07
Innlegg: 26

Lagt til: 28 jul 07, 20:13
Opprinnelig postet av Klokan

tja.. vi har jo prøvd par ganger i den siste tiden. Flere ganger etter at vi har sunget "reis opp hvis du er Fredrikstad" , har vi slått om til "Syng med hvis du er Fredrikstad" men for min del ser det ut som om folk bare venter på å sette seg ned igjen ASAP.  Jeg har sagt det føt og sier det en gang til da.... Den største jobben vi har forran oss er å få mest som mulig av dem som opptar PH feltet til å være med og trøkke til gjennom hele kampen. Dette kommer til å ta tid i seg selv så for min del det holder med denne jobben først da... All ære til dere som viser interesse men husk at dere er kanskje 20-30 som tenker slikt, Ok la oss si 100 da men det er fortsatt for lite. Prøv heller og tenk at med dere på våres felt hadde vært like mange mindre av dem som er der kun for prisen sin skyld og trøkket hadde vært større.... Jeg ser for meg feltet i løpet av 5 år at vi kan kanskje være 1500 som står der og synger. Men da må vi ha med oss dem som er 10 og 15 år nå...

 

 

enig med zoran i dette. Nytter ikke å klage på hovetribunen når vi ikke synger bra nok selv:( selv blant de folkene i PH som ikke er der for prisens skyld, men for å støtte laget, er det massevis som ikke kan sangene våre skikkelig engang. Det er et lite tankekors. Syns også at vi må bli MYE flinkere til å si fra til sidemannen som holder kjeft at han skal synge. Det nytter ikke at en person står med megafon, alle må bidra....

---------------------------

We are the Chelsea and we are the best,
We are the Chelsea so fuck all the rest,
Fuck em all fuck em all,
Tottenham,West Ham, and MIlwall
coz we are Chelsea and we are the best
FUUCK THE REEEST!!!!!!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f