Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 28 jul 07, 19:02

Helt enig. Hvertfall nå som det er noe på gang her i klubben. Nå har investorpoolen, Morgan Andersen og Anders Grönhagen lagt ned tid og penger for å dra oss opp, da syns jeg vi skal hjelpe klubben med det! Vi får hele tiden høre at vi er en fantastisk supporterklubb, men skal jeg være ærlig så syns jeg ikke vi er det. Det er altfor få som synger i forhold til antall medlemmer!

Har tidligere foreslått at kanskje noen kunne meldt seg som forsanger på hovedtribunen? Sto selv på Gressviktribunen i fjor, og vet hvor flaut det er når man er den eneste som synger. Det kan jo hvertfall prøves ut...

Kanskje tilogmed to forsangere på PHfeltet? Det er jo tross alt en stor tribune, og det kunne vært greit med en på hver side. Har ikke noe tro på å dele ut ark om sanger, egentlig. Det funker hvis det er nye sanger, men ikke på de gamle. Det er umulig å ikke høre de sangene når de synges hver kamp, og det er bare folk som ikke gidder å heie, ikke folk som ikke kan sangene.

Kanskje kunne man også fått til den sangen hvor man deler PHfeltet i to, og den ene delen roper: "Når Fredrikstad spiller en kamp" og så gjentar den andre(hvis dere skjønner).. Da kunne man isteden for å dele PHfeltet i to, få med hovedtribunen på det? Da kan man legge lapper på alle stolene, og informere. Det må kanskje legges opp til flere sånne ting, hvor vi er "avhengige" av hovedtribunen. Som på "Heia heia Fredrikstad, røde og hvite er de beste".

---------------------------

I fell in love with football as I was later to fall in love with women: Suddenly, uncritically, giving no thought to the pain it would bring. -Nick Hornby-


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f