Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

fidq

Juniorspiller
Ble medlem: 31 mar 05
Innlegg: 103

Lagt til: 27 jul 07, 22:58
Endret: 27 jul 07, 23:21
Opprinnelig postet av Costanza

Det kan nok hende at regnestykket ditt er riktig, men jeg kan ikke si det samme om din holdning til Trond Erik Bertelsen...

Jeg synes du har mange fornuftige meninger om FFK, men angående Bertelsen er jeg ekstremt uenig. Han var vår beste spiller i 2004-sesongen, hadde en litt treg start på 2005-sesongen, men spilte seg opp igjen og kom fortjent med på landslaget. Jeg vil tro Drillo har litt kompetanse til å vurdere kvalitet på forsvarsspillere, og når han sitter i TV 3-studio og sier at Bertelsen ikke står noe tilbake for John Arne Riise, så forteller det i seg selv ganske mye. Dette er en spiller som har det meste; hurtighet (utrolig viktig i moderne, internasjonale fotball), aggressivitet, stor innsatsvilje og etter hvert viste han også frem bra offensive kvaliteter i FFK med å bli med frem og levere mange gode (og harde) innlegg. Mange glemmer at Bertelsen har et veldig bra tilslag. Svakheten hans da han kom hit var taktisk skolering og posisjonering defensivt, men her har han gjort store fremskritt. Det er naturlig at en ung forsvarsspiller ligger litt etter på disse områdene.

Det er merkelig hvordan trenerkapasiteter som Knut Torbjørn Eggen, Åge Hareide, Nils Johan Semb og Drillo stadig lovpriset Bertelsen, mens her i Fredrikstad har enkelte bestemt seg for at han er "overvurdert". Berti gjorde utelukkende gode landskamper de gangene han fikk sjansen, og hvis han ikke hadde blitt skadet på verst tenkelig tidspunkt ville han spilte flere kamper fast på venstreback for Norge i EM-kvaliken. Lurer på hvor Bertelsen hadde vært nå da... Istedet måtte vi bruke den virkelig overvurderte Marius Johnsen...

Historieløst, djpete.






Er enig i det du sier, men du blander årstallene her. 2005-sesongen var den første til Berti i FFK. Da var han god, og i fjor (2006) skadet han seg i kampen mot Start. Rett skal være rett

Siden dama til Berti er fra Fredrikstad kan vi jo håpe på at HUN får hjemlegsel om noen år og at han kan spille sin aller beste år i karrieren for FFK.

---------------------------

Varme tanker til Dagfinn Enerly....


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340