Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 27 jul 07, 01:12
Har aldri glemt denne posten på startforumet fra vår sporadiske gjest vedkasse etter fjorårets semifinale.

"Fredrikstad er skyld i at vi tapte seriegullet, og at vi ikke kom til finalen i cupen. Jeg vil benytte anledningen til å si at jeg håper dere rykker ned, og aldri mer møter Start. Dere har virkelig sørget for at jeg har lidd. Jeg satt meg ned på stadion i fjor, og grein, og grein, samtidig som tåka kom innover stadion. I kveld sitter jeg hjemme med tårer i øyekroken. De satte en brutal stopper for et av mitt livs høydepunkter; en cupfinale med Start. Jeg er også sur på Start som legger seg bakpå for tidlig, jeg er sur på Rune Nilssen som ble utvist, jeg er sur på meg selv, og alle fra Fredrikstad jeg har på msn (Kun to, men likevel..).

Jeg er bare lei meg, og skolen i morgen tviler jeg på at jeg kommer til å gå på. Jeg skal legge meg ned snart, og tenke over hva jeg gikk glipp av. Stemningen på Ullevaal. Gleden over å ha knust Rosenborg, og høre speaker rope at Start er Norgesmestere i år 2006. Pilsen før kamp. Pilsen etter kamp for å feire. Følelsen over å endelig ha vunnet noe. Følelsen over å kunne ringe fornøyd til alle kamerater og bekjente som heier på andre lag, og si at vi er Norgesmestere. Fy faen, jeg er bare lei meg."

---------------------------

Go tell the Spartans, passerby,
That here, by Spartan law, we lie


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f