Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 26 jul 07, 13:23

Opprinnelig postet av Per Egil
Vi bør kanskje ikke ta alt i reportasjen bokstavelig, men jeg er enig i at den har noen interessante momenter

Har den interessante momenter? At Brann er en klubb som heller selger en spiller fremfor å sørge for at klubben er sterk nok og har dobbeldekning på plassene? At de ikke er i stand til å ha spillere med sterke meninger og som ønsker å spille mest mulig? Jeg har ikke sett Ardian offentlig klage over at han ikke får spille. Han har gitt uttrykk for at han ØNSKER å spille mer - det er ikke det samme som å klage. Dessuten er det engang slik at jeg vil heller  ha 10 spillere på benken som alle er grinete og som ØNSKER å spille - fremfor 10 nek som er "happy" med benken.

En nyopptatt junior har lov til å være fornøyd med å være på benken. Alle andre spillere burde være motiverte og "aggressive" nok til å kjempe om å ta tilbake plassen neste runde. 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340