Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 25 jul 07, 01:03
Opprinnelig postet av KeJ
Opprinnelig postet av Tiger

Opprinnelig postet av Costanza
Jeg ble regelrett provosert av å se Kvisvik mot Lillestrøm. Har aldri sett han så lat før faktisk...

Gang etter gang etterlot han enorme rom bak seg og viste ingen interesse til å jobbe hjem og markere sin mann. Lurer på hva Sjöberg tenkte... I tillegg slurvet han jo veldig med pasningene (med unntak av et par ganger). Det var som vi spilte med 10 mann.

Heldigvis klarte ikke LSK å utnytte det noe særlig. De hadde heldigvis ingen god dag på jobben. Dessuten gjorde Wehrman og forsvaret en heroisk innsats.

Jeg har ikke kritisert Kvisvik noe særlig tidligere. Har egentlig sett på det som positivt at vi har en spiller som ikke nødvendigvis løper så mye, men har overblikk og god pasningsfot og derfor utfyller de som løper. Men et sted går grensen!

Er faktisk helt enig med deg, har aldri sett Kvisvik så dårlig. Har begynt å tenke på om han er ferdig som fotballspiller. I såfall er det meget trist, Kvisvik kan ha flere gode år som forballspiller hvis viljen er der.

Vi får håpe at fyren tar seg sammen og viser at han vil spiller forball igjen.

 

 

Vel, med kjøpet av Gashi kan det være at Raymonds dager er talte. Så fremt ikke Gashi er tiltenkt en rolle på høyre kant noe jeg finner lite sannsynelig for øyeblikket... Tror vel kanskje ikke at Hansi får alt for mye tid på banen i ukene som kommer heller...

 

Når det er sagt, jeg synes det er rart dersom Gashi kommer, jeg mener, mannen har jo selv sagt at han ønsker å bli i Bergen... Nå skal det være usagt, men jeg trodde det faktisk var fordi han ønsket å være i nærheta av eget barn...

Vel, det er  som Berti. Han sier at han ønsker seg hjem til Stavanger, men han har en unge her med en dame fra hvaler.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340