Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 24 jul 07, 23:39

Opprinnelig postet av bjorn
Begynner å bli litt bekymret over hvem som egentlig bestemmer hvilke spillere vi skal hente, jeg håper og tror Grønis har siste ordet men har hørt andre ting ...

Gashi er uansett velkommen, god spiller.

Ganske sikker på at Grønis har siste ordet. Men på den andre siden så kjenner neppe Grønis spesielt godt til Gashi og i tillegg er det tydelig at Terje Høili og investor gjengen har hatt Gashi i kikkerten en stund (ref: utallelsene til Høili i våres) så det er nok ikke en spiller Grønis har tatt initiativet til å hente.

Tror også Gashi har blitt forespeilet en sentral rolle i laget og at han vil bli satset på. Hvis ikke ville han nok ikke gått fra Brann til FFK bare en halv sesong etter han ble hentet til Brann. Det er spilletid han har blitt lokket med tror jeg.  Så på bakgrunn av den anntagelsen har Grønis og trenerteamet en konkret plan for Gashi i FFK. Blir spennende å se, jeg setter pengene mine på at Gashi er FFKs høyrekant fremover.

Og Gashi er en spiller som er mye bedre enn Multe hvis noen skulle tvile på det! I tillegg er  han Norsk! Han var sentral i VIF og ble hentet til hardtsatsende Brann, i tillegg til at han i en lang periode var med i landslagsdiskusjonen og fikk noen landskamper. En Gashi i form er en klassespiller, ikke en ny Multe!

En av FFKs aller største signeringer etter mitt syn!

---------------------------


"Fotball er ikke underholdning, det er lidenskap." - Egil Olsen


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340