Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2221

Lagt til: 16 jul 07, 09:39

Opprinnelig postet av Costanza om Martin Andresen-diskusjonen
...

Fine synspunkter der, Costanza. Et par kommentarer bare. Jeg mente ikke å si at alt som skrives om Martin Andresen her inne er usaklig - men at det likevel kommer fram enkelte usakligheter fra det mest uventede hold - og at den slags bidrar til å skape fortsatt debatt i stedet for at saken legges død.

Godt mulig jeg argumenterer litt blåøyd - jeg har jo blå øyne så hva annet kan man vente?

Men jeg er ingen kjenner av fotballNorge i det vide og brede, og mener det må være greit at jeg som FFK-supporter ser ting fra et FFK-perspektiv. Så får heller de bidra med større perspektiver, de som kan det.

Ellers er det litt interessant det med hvorfor Andresen i sin tid forlot Stabæk - og nå kan tenkes å returnere. Det er rimelig at Andresen ønsker å vinne noe snart. Derfor er nok ikke FFK så veldig aktuelt i år. Men da hadde vel Stabæk vært like uaktuelt senest i fjor! Andresen kan vel ikke surfe fra klubb til klubb alt etter hvem som til enhver tid leder serien heller...

Hvor lenge er det til FFK kan tenkes å være en kandidat til seriegull? Det er vel et av de aspektene som ligger i bakgrunnen og gjør denne diskusjonen en tanke interessant. Jeg tror muligens allerede neste år, i hvertfall i 2009 hvis den gode utviklingen fortsetter. Mange vil sikkert mene at bare en blåøyd optimist kan mene noe slikt, men jeg står nå en gang for hva jeg tror på. Dels ser jeg ingen grunn til å følge med på FFK hvis jeg ikke skulle være optimist (andre må få ha sine egne grunner). Dels har påfallende mye gått omtrent slik jeg har trodd, eller enda litt bedre, siden opprykket til 2004-sesongen.

Skal ikke utbrodere dette ytterligere her og nå. Men som du sikkert forstår så har jeg vanskelig for å godta argumenter om at Andresen ikke kommer til FFK i år (eller til neste år) fordi vi lå i nedrykkstrid i fjor og forfjor. Med unntak av Drillo-sesongen har FFK hatt en eneste lang opptur siden 2002, og det er mye som tyder på at den fremgangen godt kan fortsette en stund til. Det kan jo også være at Andresen ser mer enn en halv sesong fremover om han først planlegger et klubbskifte, ikke sant?

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f