Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 14 jul 07, 14:44

Opprinnelig postet av FFKgutten

Altså, jeg vet mer enn utmerket hva jeg snakker om, jeg har sett noen treninger.
 
Utifra hva du skriver, mener jeg du ikke har peiling på hva du snakker om. Du kritiserer hvordan rapporteringene gjøres på bakgrunn av at du har sett noen treninger. Det er da helt irrelevant. Ettersom du nevner Sverre, regner jeg med at det er sonesamlingene du snakker om. Når du sier at det var Sverre som rapporterte, underbygger du bare poenget mitt.  Det er jo trenerne som rapporterer videre. I denne rapporteringen blir Arnie bare et mellomledd. Han endrer jo ikke på instillingene. Dessuten et det flere sesonger siden Sverre hadde noe med dette å gjøre. Så å bruke han som eksempel på hva som gjøres nå blir også feil.

Opprinnelig postet av FFKgutten
Så byprosjektet "eies" altså av FFK?

Byprosjektet "eies" av de klubbene som velger å delta. Men overordnet målsetning er å produsere spillere til FFK. Dessuten bruker FFK ca 1,5 millioner i året på Byprosjektet. Og for ordens skyld, Arnei er nå ansatt i FFK.


Opprinnelig postet av FFKgutten
Uansett, jeg mener det er for dårlig når det er spillere som burde være med.

Den kritikken må jo i såfall gå på de som tar ut spillerne. Det er i hovedsak ikke Arnie. Spilleruttak vi alltid være subjektivt. Det eneste som er sikkert er ikke alle er enige. Men jeg er litt usikker på hva du refererer til. Istad snakket du om kretslag, nå om bylag.

Man kan sikkert ha 2 bylag, men da må man snart legge ned klubbene. Den viktigste delen av utviklingen er den som skjer i klubb. Når man skal ta ut 25 spillere så er det helt sikkert MINST 25 andre som hadde vært gode nok for plass 15-25. Men man må gjøre et valg. Uansett, verden er kynisk. I jakten på toppspillerne skal det mye til om ikke den ene eller de to som blir virkelig gode er blant de 25. 

Hvis du refererer til kretslag, blir det en helt annen diskusjon. Det er kretsen sitt ansvarsområde. Men jeg vet at kretsen får beskjed om kretslagsspillere som blir vraket fra bylagene. At kretsen ikke gjør noe med dette er kretsen sitt ansvar - ikke Arnie sitt.


Til syvende og sist, min visjon med det her er ikke å forsvare alt som blir gjort på U-siden i FFK, Byprosjekt og krets. Jeg er absolutt ikke enig i alt som gjøres og du har noen poeng. Men jeg mener at du bommer grovt når du retter kritikken mot Arnie som person. Heng ikke bakern når det er smeden som bør straffes!

---------------------------



God bedring, Dagfinn!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f