Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FFKgutten

A-lagspiller

Ble medlem: 12 apr 05
Innlegg: 286

Lagt til: 14 jul 07, 14:10
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Arnie har med det organisatoriske å gjøre. Og Joar Dahle som rapporterer til han åssen spillerne gjør det . Du må skille mellom hva disse her gjør for noe.

Altså, jeg vet mer enn utmerket hva jeg snakker om, jeg har sett noen treninger. Før var det faktisk Sverre Gulbrandsen som sto for treningene. Arni var der svært sjeldent, og da han var tilstede, snakket han faktisk nesten bare med foreldrene. For alt jeg vet kan han ha organisert det hele, men det var hvertfall Sverre som sto for treningene. Det kan godt hende det er Dahle som rapporterer nå, eller på eldre bylag, men før var det Sverre som gjorde det.

Opprinnelig postet av A.Scheie
Jo, nå er han det. Tidligere hadde han en halv stilling i Byprosjektet. (Ved siden av å jobbe som lærer.) Den tiden og energien han la ned på Byprosjekt-arbeid var nok nærmere 150% enn 50 %. Det siste året har han vært 100% ansatt i FFK-systemet.

Så byprosjektet "eies" altså av FFK?

Opprinnelig postet av A.Scheie
På en skole er det rektor som er hovedansvarlig for opplæringen. Det betyr ikke at rektor står for hele den praktiske gjennomføringen. Selv om Arnie er hovedansvarlig for uttaket, så er det andre - deriblant Joar Dahle - som står for den praktiske gjennomføringen. Arnie er adminstrativt ansvarlig for dette. Hvis han skulle blandet seg inn i alt som gjøres, ville det vært som om Morgan Andersen skulle blandet seg inn i laguttakene til Grönis?

Uansett, jeg mener det er for dårlig når det er spillere som burde være med. Da kunne han jo evnt. ordnet så det hadde blitt kanskje 1 lag til. Altså, Fredrikstad Bylag 2? Da ville hvertfall fler fått prøve seg, og om det er noen talenter som ikke slo til første gangen, kanskje de ville blomstret 2. gang.

---------------------------

"Vær forandringen du vil se..."


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f