Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 05 jul 07, 02:18
Endret: 05 jul 07, 02:23

Ikke riksadvokaten. Statsadvokaten. Vel, det kan skje veldig fort hvis de prioriterer saken høyt. Men det er mer sannsynlig at det tar flere måneder før de enten tar ut tiltale eller frafaller siktelsen.

Ergo vil det være ganske håpløst om Morgan skal tre tilbake i mellomtiden slik at FFK blir lidende. I så fall skal det ikke mer til en mistanke før direktøren vår i realiteten er satt ut av spill. Det er slike ting rettsprinsipper er til for å forhindre.

Ut fra det avisene skriver i dag (ref tidligere linker i denne tråden) er jeg uansett ikke overbevist om at det har funnet sted noen kritikkverdig forfalskning. Den første avtalen ble antagelig underkjent fordi Mikel ikke hadde fyllt 18 år. Da ble vel partene enige om å la avtalen gjelde fra 18 årsdagen hans. Det er ikke sikkert det var nødvendig å skrive hele avtalen på nytt av den grunn.  De kan ha vært enige om å fornye den fra Mikels 18 års dag. At Shittu ikke kom til Oslo før dagen etter betyr ikke at han ikke lenger sto for den enigheten han forlengst hadde skrevet under på. Tvert i mot har jo Shittu godtatt avtalen som den lå på Mikels 18 årsdag, og handlet videre ut fra den.

Det er vanskelig å se ut fra dette hvor forfalskningen kommer inn i bildet. Enigheten partene i mellom opphører jo ikke bare fordi Mikel i første runde var for ung til å kunne skrive under, når de sto ved enigheten etter at han ble gammel nok.

Nei det skal bli bra å få alle fakta på bordet, tror jeg. Journalistenes behandling av saken henger ikke på greip. Her er det mest påstander og forhåndsdømming, og lite fakta å bli klok av.

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340