Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 04 jul 07, 13:18

Opprinnelig postet av Holters
Så over til det jeg egentlig skulle skrive:

Noen har nevnt Kevin Larsen her inne tidligere, og jeg var ganske lunken den gang. Nå som jeg ser prisen det er snakk om, er jeg langt mer åpen for at dette kan være en ålreit spiller for Fredrikstad.

www.sb.no/apps/pbcs.dll/article

(...) bedt klubbledelsen ta til fornuften når de prissetter verdien på det siste halvåret han har igjen av kontrakten med Lyn. Dermed forlanger ikke lenger Lyn 1,3 millioner kroner. Nå er prisen vesentlig redusert.

Fyren har en meget godt skuddbein, innehar OK tempo, og er nok bedre enn Anders Prytz. Med mindre Bertelsen faktisk reelt er "fit for fight" og "tilnærmet tilbake på samme nivå som før skaden", så er ikke Larsen det dummeste alternativet jeg har sett. Dessuten er han norsk.

Det kan fort ta 1-2 år før Bertelsen virkelig er tilbake på det nivået han hade før skaden. Ikke bare skal fysikken på plass, men også den psykiske delen av spillet. Bygge opp motet til å tøre å gå inn i dueller for fulgt igjen, og ikke minst: Kamptrening.

Nå ser det ut som han forsvinner til Sandefjord allikevel

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=149291

---------------------------

døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340