Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4688

Lagt til: 02 jul 07, 17:52
Endret: 02 jul 07, 17:54

Enig med Holters. Å bue ut laget for dårlig innsats mot Odd hadde ikke noe for seg. Innsatsen var helt OK, kunne vært bedre, men det var først og fremst to-tre klasseredninger av Jarstein som hindret FFK-seier.

Lenger oppi her skriver Solgaard at han tror mange av dem som misliker buing på eget lag er folk som har begynt å gå på kamper etter at oppturen startet. Til det har jeg følgende å si:

Jeg er kun 24 år. Jeg har bare gått på kamper siden 2000 (altså fikk jeg med meg tre sesonger i 2. divisjon). Men; jeg husker godt at jeg ofte irriterte meg grønn over folk som hele tiden skulle syte og klage og slenge dritt til spillerne. De spillerne som ble valgt ut på laget den gang gjorde så godt de kunne, de var bare ikke elitespillere. Tror nesten at slike som forbeholder seg retten til å skjelle og smelle på egne spillere når det ikke går på skinner, sitter og sammenligner med hvordan FFK spilte i sin storhetstid, da de selv var barn. Da får man heller gi pepper til dem som satt i ledelsen den gangen FFK begynte å sakke akterut i norsk toppfotball. De som til enhver tid befinner seg på banen, de skal ha støtte fra tribunen, med mindre de viser en helt horribel innsats. Slik som mot AaFK hjemme i 2005. Eller som i deler av kampen mot Nybergsund forleden, selv om problemet der nok heller var at man prøvde på for mye vanskelig snarere enn at man ikke gadd å yte.

 PS: Jeg oppfattet det også slik at buingen etter kampen søndag var rettet hovedsakelig mot dommeren som blåste av umiddelbart etter at frisparket var tatt. Tåpelig, når han først lot FFK ta det burde han latt spillet gå til angrepet var avsluttet/Odd klarerte. Ellers kunne han blåst av i stedet for å blåse frispark. FFK brukte ikke lang tid på å ta det.

---------------------------

"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy"

- Benjamin Franklin


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340